به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

sms های سر کاری داغ و زیبا

 

 

 

 

اس ام اس های باحال و زیبا برای شما دوستان عزیز  

یه روز میام دنبالت تا با هم بریم یه جای دور
که دست هیچ کس بهمون نرسه.
قربانت عزرائیل 

 

 

خواص گوسفند :
بو میدهد
سبزی میخورد
گاهی می خوابد
پرواز نمیکند
اس ام اس های سر کاری را تا آخر می خواند...!!! 

 

 

عزیزم به اندازه تمام سلول های بدنم دوستت دارم
قربانت یه آبزی تک سلولی 

 

 

کشاورز پیر در کنار گاو آهن فرسوده اش ایستاده بود
و به مزرعه شخم نخورده اش می نگریست و همچنان منتظر بود...
چون گاوش داشت اس ام اس می خوند. (نه اصلا منظورم شما نیستید!!!)

  

میتونم یه چیزی بهت بگم؟
مطمئن باش که از ته قلبم میگم...
همیشه از خدا میخواستم که تو زندگیم یه همراه خوب بهم بده.. .
همراهی که همیشه کنارم باشه و بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم...
خدا یکیشو به من داد.... مال من نوکیاست... مال تو چیه؟
  

 

 

 

چشمهای درشت و زیبایت را که به من می دوزی
و با لبهای زیبا آواز می خوانی .
احساس می کنم که بیش از همیشه عاشقت هستم .
تو زیبا ترین قورباغه ی این برکه ای

 

یکی دلش به حال ماهی میسوزه،
یکی دلش به حال ماهیگیر میسوزه
اما هیچکس دلش واسه تو که سر قلاب بسته شدی نمیسوزه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد