به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

سرانجام هوس جنسی رئیس متکبر



با تحت نظر قرار گرفتن رئیس صندوق بین المللی پول به عنوان یکی از موسسات داری بیشترین نفوذ سیاسی و اقتصادی در دنیا به اتهام تجاوز جنسی، جهان سیاست و اقتصاد به کما رفت.

افکار نیوز:چنین تخمین زده می شود، اتهام وارده به استراوس کان که به عنوان کاندیدایی با بیشترین شانس پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در فرانسه مطرح است، توازن سیاسی در این کشور بر هم خواهد خورد.

هنوز اذهان افکار عمومی از رسوایی اخلاقی _در حوزه اقتصاد_ رییس بانک جهانی پل ولفوویتز در سال ۲۰۰۷ پاک نشده است که اخبار جدیدی از رسوایی اخلاقی یک رییس اقتصادی دیگر به نام استراوس کان رئیس متکبر صندوق بین المللی پول در رسانه ها پیچید.

دومنیک استراوس کان اقتصاد دان فرانسوی که در رسانه ها به وکیل و سیاستمدار مشهور است .متهم است که مستخدم هتل محل اقامت خود در نیویورک را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده است.

وی که عضو حزب سوسیالیست فرانسه است ،در سالهایی نیز به عنوان وزیر دارایی کشور فرانسه مشغول به خدمت بوده است و در سال ۲۰۰۷ با حمایت سارکوزی ، وی به عنوان رییس صندوق بین المللی پول انتخاب شد .

زمانی که روزنامه وال استریت ژورنال اخبار مربوط به فساد اخلاقی او را منتشر کرد وی اعلام نمود که این بازی سیاسی برای تلافی پایین آوردن پل ولفوویتز از ریاست بانک جهانی به اتهام رسوایی اخلاقی است.

اما زمانی که او قصد بازگشت به پاریس از آمریکا را داشت پلیس های فرودگاه  کندی او را بازداشت کرده و به قانون سپردند. وکلای استراوس کان حتی حاضر به پرداخت وثیقه یک میلیون دلاری برای آزادی مشروط او شدند اما قاضی دادگاه آن را نپذیرفت و وی را ملزم به انجام آزمایشات DNA نمود.

این اولین باری نیست که این رییس به رسوایی اخلاقی متهم می شود  وی در سال ۲۰۰۷ نیز جریانی تقریبا مشابه را پشت سر گذاشت.

در آن هنگام وی به دلیل داشتن رابطه با یکی از همکاران متأهل خود، معروف به رسوایی "پورشه"، با واکنش های مختلفی روبرو شده بود، اما به دلیل عذرخواهی و پذیرش اشتباه، انتخاب وی به عنوان رئیس صندوق بین المللی پول با چشم پوشی این مشکل اخلاقی از سوی هیأت مدیره این صندوق ممکن شد.

حال به نظر می رسد با جواب مثبت پزشکی قانونی به دادگاه زندگی سیاسی وی به طور قطع پایان یافته تلقی خواهد شد و به طبع آن  محبوبیت حزب سوسیالیست فرانسه که وی رهبر آن می باشد و خود را آماده انتخابات سال آینده ریاست جمهوری می کند به شدت تنزل  پیدا خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد