به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

تاریخچه عید نوروز

 

 

 عید نوروز مبارک باد 

 برایتان سال خوبی همراه با موفقیت و شادی آرزومندیم. 

سال خوشی را در کنار خانواده داشته باشید. 

 

ادامه مطلب ...

دعوا بر سر خال!!

 

 

حکایت دعوا بر سر خال از زمان خواجه حافظ شیرازی آغاز گردید و تا زمان معاصر ما کشیده شد ! داستان با بیتی از اشعار حافظ شروع گردید . سپس صایب تبریزی در سالهایی بعد بگونه ای انتقادی و با الگو برداری از اصل شعر حافظ را محکوم به اشتباهش کرد و نهایتا شهریار پاسخی زیبا و شنیدنی برای صایب تبریزی سرود


ادامه مطلب ...

بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل

 

 

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‏دهد؛ گوشی تلفن‏ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‏کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‏کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‏شوند. تصمیم می‏گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‏شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‏ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است! 

 

ادامه مطلب ...

ده ترفند جهت خنک نگه‏داشتن قطعات کامپیوتر

 

 

یکی از مشکلات شایعی که به هنگام کار با کامپیوتر برای کاربران پیش می‏آید، گرم شدن بیش از حد قطعات سخت افزاری کامپیوتر است. این موضوع علاوه بر آسیب‏رسانی به سخت‏افزارها میتواند عمر آن‏ها را نیز کوتاه‏تر کند و حتی تأثیر منفی بر روی عملکرد نرم افزارهای در حال اجرا بگذارد. برای حل این مشکل، قصد داریم تا هم‏اکنون به معرفی 10 ترفند کاربردی جهت خنک نگه‏داشتن قطعات کامپیوتر بپردازیم. 

 

ادامه مطلب ...

آکنه؛ غروری روی صورت

 

 

 

شایع ترین بیماری پوستی در نوجوانان و جوانان جوش های غرور و جوانی است که در اصطلاح علمی به آن آکنه می گویند.این جوش ها در اثر التهاب غدد چربی پوست به وجود می آیند که معمولا بعد از سن بلوغ در افراد آغاز می شود.

ادامه مطلب ...

بیوگرافی آیشواریا رای

Aishwarya Ray
آیشواریا رای اگر چه بیش از بازیگری به خاطر ربودن عنوان ملکه شایسته هند و بعد از آن بانوی شایسته جهان در چشم همگان آشنا شد اما هیچ گاه قدرت بازیگری اش زیر چهره اش سر تسلیم فرود نیاورده است.

ادامه مطلب ...

در مورد نشان فروهر

مطالبی زیبا و خواندنی در مورد نشان فروهر
از آنجایی که هر کشور و ملتی نشانه و سمبولی ویژه از خود دارند،ایرانیان یکی از کهن ترین مردمانی هستند که سمبولی بسیارشگفت انگیز و سراشر از دانش و فرهنگ و خرد از خود به جای گذاشته اند که با اندوه فراوان بسیاری از ما ایرانیان از آن نا آگاه هستیم . این نشان " فره وشی" یا " فروهر" نام دارد که قدمت آن بیش از 4000 سال تخمین زده شده است . تاریخچه فره وشی ی افروهر به پیش از زایش زرتشت بزرگوار این پیر و فیلسوف خرد و فرهنگ و دانش جهان باز میگردد . سنگ نگاره هایشاهنشاهان هخامنشی در کاخهای پرسپولیس و سنگ نگاره های شاهنشاهان ساسانی همه حکایت از آن دارد . نکته بسیار شگفت انگیز این نشان ملی ما ایرانیان آن است که تک تک این نشان دارای مفهوم دانشی نهفته است . اینک به تشریح این نشان ملی می پردازیم
ادامه مطلب ...

سری سوم کاریکاتورهای مترو

سری سوم و آخر کاریکاتورهای مترو 

ادامه مطلب ...