به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

افزودن آیتم های مختلف به منوی Send To

 

 

هنگامی که شما بر روی یک فایل کلیک راست کرده و از منوی Send To استفاده می کنید، گزینه های مختلفی از جمله My Documents ،Desktop و Floppy Drive پیش روی شما قرار می‌گیرد. این منو جهت ارسال سریع فایل ها به این مکان های کاربردی است. اما شما می‌توانید محل مورد نظر خودتان را هم به این منو اضافه کنید تا کار با فایلها و فولدرها را سریعتر صورت دهید. هم اکنون به معرفی نحوه اینکار در کلیه ویندوزها میپردازیم. 

 

ادامه مطلب ...

صحنه‌های نفس گیر حیات وحش

صحنه‌های نفس گیر حیات وحش 

 

  

صحنه تعقیب یک غزال تومسون توسط یک یوزپلنگ. هر دو برای بقا تلاش می کنند. یوزپلنگ باید تا فاصله 50 متری به شکارش نزدیک شود و آنگاه با سرعت 120 کیلومتر در ساعت اورا تعقیب کند. اما یوز پلنگ قادر است فقط به مدت یک دقیقه این سرعت را حفظ کرده و سپس ناگزیر به رهاکردن شکار است. 

 

 

ادامه مطلب ...

عکسهای زیبا از کوچکترین سگ دنیا

تا حالا سگ کوچکی مثل این دیدی؟!!! 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

کراک(Crack) و راه های شناخت این افیون مخرب چیست؟

هشدار برای تمام مردم  

 

 

 

کراک (Crack) ماده ایست محرک که از تصفیه کوکائین به دست میاد و به اشکال مختلف مصرف میشود اما کراکی که در ایران وجود دارد از مشتقات هروئین است! 

ادامه مطلب ...

تبدیل Nokia N73 معمولی به Nokia N73 Music Edition

 

 

همان طور که اطلاع دارید ، شرکت نوکیا گوشی N73 را در دو نوع عرضه کرده است. یک نوع گوشی N73 معمولی و دیگری N73 موزیکال یا Music Edition. (البته نسخه نایاب Internet Edition نیز موجود میباشد). تفاوت این دو نوع گوشی هم نام ، ابتدا در قسمت سخت افزار همانند رم دو گیگابایتی در Music Edition در برابر رم 128 مگی معمولی و دیگری در نوع نرم افزاری ، به شکل تفاوت ساختار سیستم عامل های دو گوشی است. به این گونه که در Music Edition ، قسمت های مختلفی برای پخش آهنگ با افکتها و قابلیتهای گوناگون در نظر گرفته شده است که در N73 معمولی خبری از آن ها نیست. به نوعی سیستم عامل دو گوشی تفاوت تقریبأ زیادی با یک دیگر دارند ، البته از نوع ورژن! تفاوت قیمت دو گوشی هم در حدود 25 هزار تومان میباشد. در این ترفند قصد داریم تا با ابتکاری بسیار جالب نحوه تبدیل و آپدیت سیستم عامل N73 معمولی به N73 Music Edtion را به شکل قدم به قدم برای شما مطرح کنیم. 

 


ادامه مطلب ...

سری جدید اسکناس ها

سری 6 تایی اسکناسهای کشورهای مختلف 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

Visual Basic در درون Microsoft Word 2007

 

 

 

احتمالأ شما نیز تاکنون نام دو نرم افزار Microsoft Word و Visual Basic را شنیده اید. Word پرطرفدارترین نرم افزار پردازش متون و VB یکی از بهترین برنامه های نگارش برنامه به شمار می آید. در آخرین نسخه ای که مایکروسافت از Word عرضه کرده است ، یعنی Microsoft Word 2007 شما میتوانید از Visual Basic در دل این نرم افزار استفاده کنید ، اما بسیاری طریقه این کار را نمیدانند! در این ترفند قصد داریم به روش اجرای Visual Basic در درون Word 2007 بپردازیم.

بدین منظور:
کافی است ابتدا Microsoft Word 2007 را اجرا کنید.
سپس در داخل برنامه کلیدهای ترکیبی Alt+F11 را همزمان فشار دهید.
خواهید دید که اکنون در محیط Visual Basic هستید.

معرفی گوشی GD910

معرفی اولین گوشی مچی دنیا با نام  GD910

 

ادامه مطلب ...

آدرس های مخفی ایمیل شما در Gmail نابینا!

  

 

 

گوگل قابلیت بسیار جالبی را در درون Gmail قرار داده است که تقریبأ 99% کاربران از آن بی خبرند! با استفاده از این قابلیت شما با ثبت نام در Gmail و ثبت یک آدرس ایمیل در واقع دارای بی نهایت آدرس ایمیل خواهید بود! این موضوع شما را از ثبت نام های بی مورد جهت استفاده از ایمیل جدید کاملأ بی نیاز میکند چرا که شما میتوانید از یک حساب ایمیل خود در Gmail برای عضویت متعدد در یک سایت خاص استفاده کنید. اگر از Gmail استفاده میکنید این قابلیت بسیار به کمک شما خواهد آمد. 

ادامه مطلب ...