به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

" آل " با حضور متفاوت " مصطفی زمانی "

۱- علی معلم (تهیه‌کننده): فیلمبرداری آل چهاردهم فروردین در ایروان ارمنستان آغاز شده و همچنان در حال پیشروی است. تاکنون بیشتر فضاهای خارجی فیلم کار شده است و پس از آن صحنه‌های داخلی فیلمبرداری می‌شود٬ صحنه‌های داخلی فیلم نیازمند فضای خاصی است به همین دلیل باید به دکورسازی لازم انجام می‌شد که اکنون گروه طراح صحنه مشغول ساخت و ساز دکورهای داخلی هستند.
۲- در فیلم ترسناک "آل" به کارگردانی بهرام بهرامیان بازیگرانی نظیر مصطفی زمانی، همایون ارشادی، آنا نعمتی و هنگامه حمیدزاده حضور دارند و دو نقش افتخاری که از بازیگران شناخته شده سینما بازی میکنند.
۳- «آل» داستان زن و شوهری است که برای یک سفر کاری به ایروان می‌روند و با حوادث عجیبی روبرو می‌شوند 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

sms های سر کاری داغ و زیبا

 

 

 

 

اس ام اس های باحال و زیبا برای شما دوستان عزیز  

ادامه مطلب ...

گزینه‏های مخفی در منوی Send To ویندوز 7

 

 

اگر تا به حال نسخه آزمایشی ویندوز جدید مایکروسافت، به نام ویندوز 7 را نصب نموده و استفاده کرده باشید، حتمأ می‏دانید به مانند ویندوزهای پیشین، پس از راست کلیک بر روی یک فایل یا فولدر، منویی به نام Send To جهت ارسال فایل یا فولدر انتخابی به قسمت های مهم ویندوز وجود دارد. اما در ویندوز 7، در این منو ترفندی نهفته است که با استفاده از آن میتوانید گزینه های دیگری را نیز در منوی Send To مشاهده کنید و این منو را توسعه دهید. هم اکنون به معرفی این ترفند خواهیم پرداخت. 

 

ادامه مطلب ...

نصب همزمان تعداد زیادی فونت در ویندوز، بدون درد و خونریزی!

 

 

همان طور که می‏دانید، برای نصب فونت در کلیه ویندوزها، کافی است تا فایل فونت را در پوشه Windows/Fonts کپی نماییم. با این کار فونت مورد نظر بر روی ویندوز نصب می‏گردد و می‏توان از آن در محیط‏های مختلف ویندوز استفاده نمود. ولی امان از زمانی که تعداد زیادی فونت را جهت نصب کپی می‏کنید و فونت‏ها تکراری از آب در می‏آیند و قبلأ روی ویندوز نصب شده‏اند؛ در این صورت تنها دو دکمه OK و Cancel را خواهید داشت و بایستی تک تک پنجره‏های باز شده به صورت متوالی را ببندید. اینجاست که کار واقعأ سخت و آزاردهنده می‏شود. اثری از دکمه‏هایی نظیر Yes to All نیز نیست و باید تک تک پنجره‏ها را به شکل دستی Cancel کنید. هم اکنون قصد داریم ترفندی کاربردی جهت خلاصی از این مشکل به شما معرفی کنیم. به طوری که حتی اگر فونت، پیش از این بر روی ویندوز نصب شده باشد دیگر پیغام خطایی مشاهده نگردد و به طور اتوماتیک کلیه فونت‏ها کپی و نصب شوند.
 

ادامه مطلب ...

بزرگترین سگ های جهان!!

 

 

این هم یزرگترین سگهای دنیا که امیدوارم از دیدنشون لذت ببرید . 

 

ادامه مطلب ...