به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

ذخیره بهتر عکس در نرم افزار SnagIt

 

 

 

نرم افزار TechSmith SnagIt را میتوان یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای فیلمبرداری و عکس برداری از صفحه نمایش دانست. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کاربران زیادی از این برنامه بهره میگیرند. در این ترفند قصد داریم روشی بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید کیفیت عکسی که با این نرم افزار از صفحه میگیرید را تا مقدار زیادی بالا ببرید. 

ادامه مطلب ...

شهرستان اصفهان

 

 

اصفهان (پارسی میانه : سپاهان - فارسی دری : اصفهان) شهری باستانی در مرکز ایران می‌باشد که به فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب تهران، پایتخت ایران، قرار دارد. شهر اصفهان، مرکز استان اصفهان و نیز مرکز شهرستان اصفهان است، و در فرهنگ ایرانی به «نصف جهان» مشهور شده‌است.

ادامه مطلب ...

معرفی بازی Supreme Commander

 

 

  Supreme Commander  بازی فوق العاده و جدید العرضه کمپانی مطرح مایکروسافت که تجربه ای نو برای تمامی علاقمندان به بازی های رایانه ای به خصوص علاقمندان به ژانر بسیار پرطرفدار استراتژیک است. 

 

ادامه مطلب ...

پاک کردن پسورد BIOS کامپیوتر به ساده ترین شکل ممکن!

 

 

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند مشکل فراموش کردن پسورد BIOS کامپیوتر است. چرا که با این کار دیگر امکان ورود به کامپیوتر را نخواهند داشت. معمولأ برای رفع این مشکل درآوردن باتری ساعت از روی مادربورد پیشنهاد میشود. اما این کار همیشه و هرجا قابل انجام نیست. چرا که ممکن است سیستم شخصی شما نباشد یا حتی دستگاه یک لپتاپ باشد. اما با استفاده از این ترفند شما به سادگی و تنها با تایپ یک دستور ساده پسورد ذخیره شده روی BIOS را کلأ محو میکنید! یقینأ چنین راهی را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت! لازم به ذکر است این ترفند بر روی تمامی BIOS ها قابل انجام است و تفاوتی در نوع آن نمیکند. 

 

ادامه مطلب ...

جایی برای خوابیدن

 

 

نبودپول کافی و گرانی خانه و زمین و مصالح ساختمانی گریبانگیر همه شده حتی گربه 

ادامه مطلب را ببینید  

 

ادامه مطلب ...

ثروت بیل گیتس ‌Bill Gates

 

 

حتما با خواندن حقایق زیر تعجب خواهید کرد !
اما این نتیجه ی هوشمندی و شایستگی فردی است که با فکری نو و پشتکاری عالی توانست تحول بزرگی را صورت دهد .

ادامه مطلب ...

حافظ توى صف اتوبوس

 

 

شعر طنز "حافظ در صف اتوبوس" در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

چگونه ip یک سایت را بدست آوریم؟

 

 

برای بدست آوردن IP یک سایت فقط کافیست : 

در منوی run دستور  nslookup  را اجرا کنید نشانی سایت موردنظر را واردکنید و سپس enter رافشار دهید تا ip آن رابه دست آورید .

آموزش بدست آوردن اندامی زیبا و متناسب

 

 

راهکار بدست آوردن اندام زیبا و متناسب، تمرکز بر گروه‌های عضلانی چهار سر (جلوی ران)، ‌‌هامسترینگ (پشت ران)‌ و گلوئتال (باسن) است...

تقویت این عضلات باعث افزایش قدرت شما در انجام تمام کارهایی است که انجام می‌دهید. مثل بالا رفتن از پله‌‌ها، از روی صندلی بلند شدن، بلند کردن بچه از روی زمین و پیاده‌روی. 

 

ادامه مطلب ...

اینگونه از چربی‌های شکمی خلاص شوید

 

 

وقتی که زیاد و بد غذا بخورید، چربی‌ها دور شکم شما را می‌گیرند و چاق نشان‌تان می‌دهند.
برای حل این مشکل چند کار ساده باید انجام دهید:

فعالیت کنید 

3 بار در هفته به مدت 30 دقیقه یک ورزش استقامتی انجام دهید برای مثال دو، پیاده‌روی تند، شنا، دوچرخه‌سواری، ایروبیک، بدن‌سازی و.... را امتحان کنید.


 قند را در برنامه غذایتان کم کنید 

قندهای زود جذب مانند قند شیرینی و شکلات یا سودا و گلوسیدها سبب ترشح انسولین در خون و جذب چربی می‌شود. بهتر است قندهای دیر جذب مانند قند موجود در غلات برنج را مصرف کنید. 

 

خود را ماساژ دهید 

برخی از افراد وقتی کالری بیش‌ از حد مصرف می‌کنند از ناحیه ران و باسن چاق می‌شوند و بعضی دیگر از ناحیه شکم. در کنار انجام فعالیت‌های ورزشی و رژیم غذایی، ماساژ را نباید فراموش کنید.

ابتدا درجهت عقربه‌های ساعت، قسمت چاق را هل دهید، بعد به آرامی تمامی نقاط روی آن را نیشگون بگیرید و در نهایت آن را ورز دهید.