به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

پسری با ۱۶ قاشق روی صورتش رکورد جهان را جابجا کرد

 

 

 

جو آلیسون با قراردادن شانزدهمین قاشق بر روی صورتش به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. در سن ۹ سالگی، نام جو در خبرگزاری های بزرگ دنیا آورده شد.
پسر بچه ای که هنوز به مدرسه می رود، رکورد قراردادن قاشق بر روی صورت را یک عدد بالاتر برد.
بعد از ثبت رکود، جو گفت که رازی در کار او وجود نداشته و فقط قاشق ها بعد از قرار گرفت،ن روی صورتش می چسبند.
 

 

 جو ادامه داد، “قبلاً بیشتر از این روی صورتم قرار داده بودم. یکبار ۱۷ عدد قرار دادم. ولی بهتر است که کمی صبر کنم تا بزرگتر شوم. در آن موقع فضای بیشتری برای قرار دادن قاشق ها روی صورتم وجود دارد.”
جو به این استعداد خود در ۲ سال گذشته زمانی که با پسر عموی خود جهت قرار دادن قاشق روی بینی رقابت کرد، پی برد.
فنلای ۴۲ ساله مادر جو که مربی شنا است گفت؛ من واقعاً به فرزندم افتخار می کنم زیرا او کاری خارق العاده انجام داده که فرد دیگری توانایی انجام آنرا در جهان ندارد.
مادر جو ادامه داد، جو این کار را با صورت عرق کرده بهتر انجام می دهد ولی من به او اجازه نشستن صورتش را نمی دهم.
سخنگوی کتاب رکوردهای جهان گفت تصاویر و فیلم های رکورد جو قبل از اعلام رسمی آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد