به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

Battlefield 2 - میدان نبرد 2

 

 

 

بازی اکشن و بسیار زیبا و جذاب Battlefield با گرافیک حیرت آور که مثل آن کم دیده اید‌! داستان بازی به گونه ای زیبا از دوران جنگ جهانی دوم و حدود سال 1942 الهام گرفته شده است . دارنده ی رتبه ی فوق عالی از بسیاری از وب سایتهای نقد بازی مطرح جهان و همچنین گیرنده ی مدال طلا ی نویسندگان وب سایت برتر نقد بازی دنیا, Game Spot, که کمتر بازی اکشن اول شخصی به این افتخار نائل شده است ! 

 

 

 

جنگ های منطقه ای همیشه مورد قبول هواداران سبک اکشن اول شخص واقع شده اند . حتما شما تا به حال در میان طرفداران سبک اکشن اول شخص نام سری بازی های Battlefield را شنیده اید.Battlefield از همان نسخه ی ابتدایی اش یعنی 1942 توانست این حقیقت را در کابران این سبک بازی ها روشن کند که بازی هایی که به این نوع تولید می شوند همیشه در ذهن حامیان و هواداران قرار خواهند داشت . کمپانی محبوب EA هم نیز این واقعه را با ساخت بازی Battlefield Vietnam پدید آورد و آن را رقیب سرسخت بازی هایی همچون سری بازی های Call Of Duty دانست.به همین ترتیب این بازی همچنان هواداران و دوستداران مخصوص به خود را دارد.اما ساخت بازی Battlefield 2 که دیگر داشت از نظرها محو می شد در این چند روزه کمپانی EA را بسیار پر درآمد کرده است ٬ زیرا چندی پس از انتشار نسخه ی جدید بازی Medal Of Honor از طرف شرکت EA  ، این شرکت ۲ هفته پس از عرضه ی رسمی این قسمت یعنی حمله ی اروپایی ها٬تصمیم به عرضه ی شماره ی سوم جنگ های منطقه ای یعنی Battlefield 2 گرفت که در حال حاضر به همراه نسخه ی جدید بازی Medal Of Honor توانسته اند نمرات بسیار خوبی در کارنامه شرکت EA بجای گذارند .اما می شود گفت که حدود نصف درآمد این شرکت را Digital Illusions از آن خود خواهد کرد٬زیرا بخش عمده ای از ساخت Battlefield 2 بر عهده ی این شرکت نه چندان معروف بوده است.   

در این قسمت از سری بازی های Battlefield 2 ما برخلاف بازی Battlefield 1942 و بازی Battlefield Vietnam شاهد جنگ های مدرن امروزی با امکاناتی بیشتر از جمله نارنجک ها٬اسلحه ها٬کلت ها و ... خواهیم بود که بازی را بسیار جذاب تر از شماره های قبلی نشان خواهد داد.همچنین شما در بازی می توانید با سوار شدن بر یک تانک آن را به راحتی کنترل کنید٬زیرا کنترل بعضی از وسایل مانند اتومبیل ها٬هواپیماهای جنگی و تانک ها در این نسخه شاید به نظر بسیاری از افراد کمی آسانتر شده باشد٬و این قضیه هم نیز به شرطی پایدار است که شما با کنترل بازی و چگونگی جابجا شدن اشیاء و ... به صورتی کامل آشنا باشید. ولی ما می توانیم این مژده را به کسانی که با این نوع کنترل در Battlefield Vietnam بسیار کار کرده اند بدهیم که تقریبا بازی ای بسیار آسانتر برای آنها عرضه شده است .همچنین قابلیت به نمایش گذاشتن فاصله با دشمن  در بازی هنوز در بازی دیده می شود.اسلحه های تک تیر هم نیز می توانند گزینه ی بسیار خوبی برای هدف قرار دادن دشمنان از نقاط دور باشند .همچنین با هدف قرار دادن مکان های بسیار بزرگ به وسیله ی تانک ها نمی توانید کار بسیاری از پیش ببرید زیرا برد نابودکننده ی تانک های فقط تا ۲۰۰ متر در دور و بر آن ها می باشد. اما نقطه ی اوجی که در نقاط بسیار پر گرافیک بازی را زیبا می سازد جنگ های هوایی و زمینی با هم در بیابان ها و در میان درختان نخل خرما می باشد که مناطقی بسیار شلوغ را می آفریند.  

 

  

 

 

جنگ هواپیماهای جنگی با تانک ها و سربازهای تک نفره هم نیز در کنار ساختمان های بسیار بزرگ نه چیزی به بازی اضافه می کند و نه چیزی از بازی کم می کند زیرا در دید دوربین بازی ، این ساختمان ها فقط به طور بالارفته دیده می شوند و کلا در بازی جنگ در کنار ساختمان های بزرگ ممکن است برای شما بسیار تکراری به نظر آید زیرا شما در بازی بسیار به این نوع ساختمان های برخورد خواهید کرد که از این جمله می توان به حمله های غافلگیرانه اشاره کرد. اگر شما در بازی فقط به حمله های غافلگیرانه اکتفاء کرده اید باید به شما بگوییم که زیاد از بازی لذت نخواهید برد٬زیرا ممکن است اکثر مناطق بازی در شهر باشند و طراوت بازی را به طور کامل به شما نرسانند.همچنین باید این نکته را درباره ی حمله های غافلگیرانه به شما بگوییم که نباید از گروه جا بمانید و باید خود را در گروه بیابید٬اگر از گروه خارج شدید بدانید که به خود و دوستانتان در بازی خیانتی بزرگ کرده اید.در بعضی از گروه ها هم نیز که تعداد افراد بسیار کم است خروج شما از مسیر گروهتان در بعضی از مواقع ممکن است شکست گروهتان را به دنبال داشته باشد. در صداگذاری بازی نقاط هیجانی بازی به خوبی طراحی نشده اند و شاید بالاترین نقطه ی منفی بازی همین مورد باشد.همچنین باید به شما بگوییم که افراد منفی که شما باید آنها را در بازی بکشید به یک اندازه قوت زنده ماندن ندارند که از این جمله فرماندهان گروه مقابل می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد.عوض شدن اسلحه ها هم نیز به وسیله ی دستگاه شما به راحتی انجام می شود. همچنین پرتاب نارنجک های نورزا شاید زیاد در روند بازی تاثیر خاصی نداشته باشد زیرا اثر آن بعد از ۵ ثانیه از بین خواهد رفت٬طبق همین موضوع نارنجک های آتش زا هم زیاد قوی نیستند و کلا در بازی استفاده از اسلحه ها را بیشتر به شما توصیه می کنیم.اما دوربین بازی که خیلی بهتر از Battlefield Vietnam طراحی شده است محیط بازی را به طور کامل و واضحی به کمک نورپردازی بازی به شما نشان می دهد.  

 

می توان به این نکته ی مهم هم نیز اشاره کرد که نصف زیبایی گرافیک بازی به وسیله ی نورپردازی بازی تامین می شود. طراحی منوهای بازی نیز به نحو احسن و حتی بهتر از Battlefield Vietnam انجام شده است.طراحی شخصیت های بازی نیز به طور کامل انجام شده است که در طراحی این مورد بازی Half-Life 2 را الگوی خود قرار داده است.این مورد را هم باید متذکر بشویم که طی شدن وقت اول بازی یعنی Loading اول آن کمی بیشتر از Loading در وسط بازی به طول می انجامد٬پس به شما پیشنهاد می کنیم تا با سیستمی پر قدرت این بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید. در کل بازی Battlefield 2 می تواند فروش بسیار خوبی نسبت به نسخه  ی پیشین داشته باشد.اگر از دوستداران بازی های کامپیوتری در سبک اکشن اول شخص هستید این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد