به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

کرکره خنده

 

 

 

میدونی غضنفر به 750 گرم چی میگه؟ نیم کیلو و نیم 

 

غضنفر از ژاپن برمیگرده. بهش میگن اونجا مشکل زبان نداشتی؟  

میگه: من نه، ولی ژاپنی ها چرا 

 

قطعه ای از شاهکار ادبی غضنفر : شب بود و خورشید به روشنی می درخشید پیرمردی جوان یکه و تنها با خانواده اش در سکوت گوش خراش خیابان قدم زنان ایستاده بود 

 

یه روز سه تا دیوونه رو می اندازن تو یه اتاق دو تاشون مى رقصن، یکیشون هم میگه:
سبز - آبى - قرمز
ازش می پرسن چرا این جورى می گى؟ میگه من رقص نورم! 

 

به غضنفر میگن یه موجود نام ببر میگه : آب جوش  

میگن آب جوش که موجود نیست  

میگه والا من از مسافرت که میومدم تو جاده نوشته بود آب جوش موجود است 

 

از غضنفر می پرسن چه جوری بستنی کیم می خوری؟  

می گه می ذارمش لای نون، سیخشو می کشم بیرون 

 

به غضنفر میگن تو پیامبرا به کدومشون ارادات بیشتری داری؟  

میگه حضرت سوج  

میگن : حضرت سوج نداریم که ؟  

میگه : خودم دیدم پشت یه ماشین نوشته بود یا سوج
معلم: حمید بگو ببینم آفریقا کجاست؟
حمید با گریه: آقا! چرا هر چی گم می شه از من سراغشو می گیرید؟ 

 

اولی: مدل جدید پیکان ضربه ی بزرگی بر پیکر صنایع خودرو سازی ژاپن وارد کرد.
دومی: چطور؟
اولی: با دیدن این مدل جدید، تمام صاحبان و مهندسان اتوموبیل سازی ژاپن از خنده مردند!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد