به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

حقایقی درباره برج العرب امارات

 

 

 

عکس ها و اطلاعاتی از برج العرب ، دومین هتل هفت ستاره دنیا  
برج العرب ، نام هتلی هست که در دبی قرار دارد ، هتلی که مسافران اختصاصی و پولدار آن با هلیکوپتر از فرودگاه به هتل منتقل میشوند و گاهی نیز اگر اتاق های گران این هتل را کرایه کنند ، یک هلیکوپتر اسکورت نظامی نیز شما را از فرودگاه تا هتل بدرقه خواهد کرد تا مبادا خطری متوجه شما شود .
این هتل به همراه هتلی که در نیویورک آمریکا قرار دارد تنها هتل های هفت ستاره دنیا هستند و بهترین هتل های دنیا نیز محسوب میشوند . هرچند که به احتمال زیاد سومین هتل هفت ستاره دنیا در کشور عزیزمان ایران و شهر شیراز ساخته خواهد شد ، هتلی که شاید بتوان گفت از هتل برج العرب دبی و هتل هفت ستاره آمریکایی بزرگتر باشد و کمتر از یکسال هست که ساخت این هتل ، آغاز شده ( هتلی که برای ساخت آن مسئولان هتل ، بزرگترین پارک بازی شیراز را خریداری کردند و کار ساخت این هتل هفت ستاره را در این محوطه بزرگ آغاز کردند )
در این وبلاگ قصد داریم که اطلاعات بسیار مختصری را از برج العرب بیان کنیم و همچنین نکته ای از برج العرب که مطمئنأ برای بسیاری از شما جالب خواهد بود : 
 
 
 
 
برج العرب هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شده‌است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند.
رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۱ میلیارد دلار آمریکا باشد. برای جبران هزینه‌ها تمامی اتاق‌های هتل بایستی برای ۴۰۰ سال اجاره شوند.
صاحبان هتل آن را ۷ ستاره می‌خوانند، اما در واقعیت بیشتر سازمان‌های رتبه‌دهنده تنها تا ۵ ستاره رتبه می‌دهند.
هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست.
اطاق های اختصاصی این هتل که برای مهمانان مخصوص و افراد پولدار میباشد هر شب بیش از 40 میلیون تومان هزینه خواهد داشت .
با وجود قیمت بالایی که این هتل دارد ، مسافران زیادی را در خود جای میدهد ، مطمئنأ افرادی که در دبی هستند و یا به دبی سفر کردند ، متوجه تعداد زیاد پرواز هلیکوپتر ها بر فراز شهر دبی هستند که اکثر این هلیکوپتر ها مسافران این هتل هفت ستاره هستند. 
 
 

و اما نکته جالب در ساخت این هتل که کمتر کسی از آن خبردار هست ، صلیبی بودن قسمتی از معماری این هتل هست . به اینطورت که هنگامی که از دریا به این هتل نگاه شود ، این هتل به شکل یک صلیب دیده میشود . این هتل که جزو نمادهای دبی بود پس از ساخت کامل هتل و متوجه شدن به طرز معماری این هتل ، نماد این شهر از این هتل برداشته شد . داستان اینجاست که برای ساخت این هتل ، اعراب با بزرگترین معماران جهان برای ساخت این هتل همکاری کردند و معماران مسیحی نیز برای اینکه زرنگی خود را به مسلمانان نشان دهند نمادی از این هتل عظیم را به شکل صلیب درآوردند و تا پایان ساخت این هتل فقط خودشان از این راز آگاه بودند . پس از ساخت این هتل عکسبرداری و فیلمبرداری از هتل ( نمادی که به شکل صلیب هست ) ممنوع شده و هم اکنون نیز به هیچ کس اجازه عکسبرداری از این قسمت هتل داده نمیشود و عکسبرداری و فیلمبرداری پیگرد و مجازات سختی را در امارات خواهد داشت ( البته من پس از جستجوی فراوان چند عکس از این هتل از نماد صلیب را پیدا کردم که در قسمت عکس ها قرار دادم ) .  
 
عکسهای برج 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
نمای صلیب مانند برج 
 
 
 
 
 
 
 
نمای داخلی برج 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا 1388/10/22 ساعت 12:12

با سلام خیلی مطلب جالب وزیبایی بود. ممنون

n 1388/12/11 ساعت 01:20

خیلی خیلی مفید بود واقعا عالی بو د اما بهتر می شد پلان و برش هاشو هم نشو ن میدادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد