به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

sms های مخصوص تـــولــــد

بهترین صدای زندگیم تبش قلب توست ، سالروز تولدت مبارک  

 

یک بغل یاس سفید پیشکش وجود پر مهرت ، عزیزم تولدت مبارک  

 

ای آفتاب نازنین زندگیم همیشه درخشان بمان ، تولدت مبارک  

 

چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو زنده ماندن و چه تلخ است دور از تو بودن ، جاودانه دوستت دارم  

 

بهار را دوست دارم چون موسم شکفتن توست و تورت دوست دارم چون شکوفائی من به وجود توست ، عزیزم تولدت مبارک 

 

روز تولدت بهانه ای شد تا بهترین شاد باشهایم را تقدیم حضورت کنم ، دلت شاد و روزگارت بهاری باد  

 

گل زیبای زندگیم ، اگر برای دنیا یکی باشی برای من تمام دنیائی ، عزیزم تولدت مبارک 

 

امیدوارم شمع عمرت هزاران سال فروزان باشد ، عزیزم تولدت مبارک 

 

طلوع دوباره خورشید زندگیت را در زیباترین فصل سال تبریک میگویم ، با آرزوی طلوع خوشبختیها و غروب غمهایت ، تولدت مبارک 

 

روز تولد تو میلاد عشق پاکه ، برای شکر این روز پیشانیم به خاکه 

 

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
.. تولدت مبارک. 

 

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست... تولدت مبارک 

 

تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم ، خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک باد 

 

شکوفهای صورتی فدای مهربونیات... یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات
تولدت مبارک 

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز تولدت مبارک . . . عزیزم 

 

آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد ، آرایش گلهای بهار تقدیم تو باد . گویند که عشق هدیه پاک خداست ، این هدیه هزار بار تقدیم تو باد .
تولدت مبارک 

 

روزی که به دنیا اومدی داشت باروون میومد اما اون روز هوا اصلا ابری نبود. این فرشته ها بودن که داشتن گریه می کردن چون یکی ازشون کم شده بود... تولدت مبارک.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد