به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

بازی جنجالی سرخ پوشان پایتخت با پیکان قزوین

 

 

 

تساوی مقابل پیکان

توره: دوست داشتم گل‌هایم 3 امتیاز را برای پرسپولیس بگیرد

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به دلیل زحمات زیاد بازیکنان، دوست داشتم گل‌هایم سه امتیاز بگیرد.

به گزارش خبرگزاری : ابراهیم توره پس از تساوی 2 بر 2 برابر پیکان قزوین اظهار داشت: بازی سختی را مقابل تیم سابق خودم که تغییرات زیادی داشته، انجام دادیم. می‌دانم آنها در این فصل نتایج بسیار خوبی را گرفته‌اند.
وی افزود: با توجه به تلاش و انگیزه زیاد بازیکنان، دوست داشتم گلی که زدم برای پرسپولیس سه امتیاز داشته باشد؛ ولی امکان‌پذیر نشد.
توره عنوان کرد: دوست داشتم نیکبخت حداقل یکی از پنالتی‌ها را گل کند تا دوباره انگیزه بالای خود را به دست آورم. به هیچ عنوان بعد از هدر دادن پنالتی دوم، دوست نداشتم ناراحت بشود. به همین دلیل، او را دلداری و تشویق کردم.
وی خاطر نشان ساخت: این مساوی در کنار بازی خوبمان را فراموش می‌کنیم. باید به فکر دیدارهای سخت آینده باشیم 

 

پس از بازی مقابل پیکان

نیکبخت: خودم را بابت از دست دادن دو پنالتی نمی‌بخشم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از هواداران، مربیان و مسئولان عذرخواهی می‌کنم و هرگز خودم را برای آن پنالتی‌ها نمی‌بخشم.

به گزارش خبرگزاری، علیرضا نیکبخت واحدی اظهار داشت: باید از کلیه مردم قزوین، تهران، مربیان تیم و بازیکنان عذرخواهی کنم و فقط سرم را پائین بگیرم تا در چشم‌های آنها نگاه نکنم.
وی افزود:‌ با از دست دادن دو پنالتی، سرشکسته شدم. شرمنده تمام هواداران پرسپولیس و دوستان هستم. اگر گل می زدم، 11 گله می‌شدم؛ ولی متاسفانه بدجوری خراب کردم.
نیکبخت یادآور شد: اتفاقاتی برایم افتاد که مرا دو هفته تحت تاثیر قرار داد. این تاثیرات بسیار منفی بود؛ البته هیچ کس را مقصر نمی‌دانم. مطمئن باشید در دیدارهای بعدی، حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارم.
نیکبخت خاطر نشان ساخت: همه حق دارند از من ناراحت باشند. یک برد مسلم را از پرسپولیس گرفتم. واقعا بدجوری خراب کردم و نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم.
   

پس از تساوی برابر پیکان

پیروانی: اگر باز هم پنالتی می‌شد، ‌نیکبخت می زد

خبرگزاری فارس: سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر باز هم پنالتی می‌شد، نیکبخت می‌زد و از این بابت هیچ کس شک نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ افشین پیروانی پس از تساوی 2 بر 2 برابر پیکان اظهار داشت: از قطبی تشکر می‌کنم چون یک مربی کاربلد بود. او هر لحظه به ایران بیاید، سرمربی است و من مربی. در خصوص اینکه به ایران خواهد آمد یا خیر، مسئولان باشگاه باید نظر بدهند.
وی افزود: پرسپولیس تیم قهرمان فصل گذشته است. برای سه امتیاز به میدان آمده بودیم؛ اما تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، انگیزه دو برابر دارند. ما نیز برای حفظ قهرمانی کار سختی در پیش داریم.
پیروانی عنوان کرد:‌ نیکبخت پنالتی زن اول پرسپولیس است و بارها روی این نکته کار کردیم؛ اما امروز روز او نبود. در بین نیمه، از من خواست که اگر باز هم پنالتی شد، پشت توپ بایستد. من هم به او گفتم مشکلی نیست. به همین دلیل، پس از اعلام پنالتی دوم، بازیکنان توپ را به او دادند؛ اما باز هم ناکام ماند. اگر باز هم پنالتی شود، نیکبخت می‌زد و از این بابت هیچ کس شک نکند.
وی خاطر نشان ساخت: واعظی از فردا در تمرین شرکت می‌کند. رحمان رضایی در صورتی که itc او صادر شود، در خدمت او خواهیم بود و این، قدرت ما را چند برابر می‌کند. فوتبال غیر قابل پیش بینی است و هر لحظه امکان دارد یک تیم برنده باشد یا در چند دقیقه، بازی را از دست بدهد. مطمئن باشید روزهای آفتابی در انتظارمان خواهد بود.
   

توهین هواداران قزوینی به نیکبخت واحدی

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در انتهای بازی و در هنگام خروج از رختکن، با هواداران قزوینی درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری، علیرضا نیکبخت واحدی پس از اینکه قصد داشت رختکن پرسپولیس را ترک کند، شدیدا ناراحت بود.
شماری از هواداران پیکان قزوین نیز که بالای سر رختکن پرسپولیس قرار داشتند، شدیدا به این بازیکن توهین کردند؛ اما او فقط برای آنها دست تکان داد و گفت: "از این کار خود خجالت بکشید."
* کریم باقری در انتهای بازی دچار مصدومیت جزیی شد.
* اعضای هیئت مدیره پس از سوت پایان بازی، به داخل رختکن رفتند.
* شماری از هواداران در پایان بازی شدیدا از تساوی مقابل پیکان ناراضی بودند و با فریادهای بلند، این مورد را به اعضای هیئت مدیره اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد