به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

صحنه‌های نفس گیر حیات وحش

صحنه‌های نفس گیر حیات وحش 

 

  

صحنه تعقیب یک غزال تومسون توسط یک یوزپلنگ. هر دو برای بقا تلاش می کنند. یوزپلنگ باید تا فاصله 50 متری به شکارش نزدیک شود و آنگاه با سرعت 120 کیلومتر در ساعت اورا تعقیب کند. اما یوز پلنگ قادر است فقط به مدت یک دقیقه این سرعت را حفظ کرده و سپس ناگزیر به رهاکردن شکار است. 

 

 

  

تصویر عبور یک گله ویلدبیس ( گوزن شاخدار) از یک رودخانه مملو از کروکودیل. در جریان کوچ سالیانه گله های ویلدبیس عبور از رودخانه ها از جمله رودخانه مارا که مملو از کروکودیل های غول پیکر است، زمانی بسیار خطرناک برای یک ویلدبیس محسوب می شود. براساس برآوردها در جریان این کوچ سالیانه از هر 10 ویلدبیس یکی جانش را از دست می دهد ، خواه در میان آرواره های شکارچیان و خواه به دلیل خستگی و بیماری. 

  

 

 

لحظه شکار یک ماهی توسط یک عقاب سر سفید ماهیگیر. این عقاب قادر است ماهی هایی به وزن بیش از 3 کیلو را شکار کند. 

  

 

  

این شیر ماده که در میان علف های بلند پنهان شده و در کمین یک گورخر است در انتظار یک لحظه غفلت شکار است تا او را به دام بیاندازد.  

  

 

  

صحنه جدال یک شغال با یک کفتار برای ربودن قطعه ای از طعمه این جانور که جثه اش به مراتب بزرگتر از شغال است. 

 

  

  

یک یوزپلنگ موفق شده یک غزال تومسون را شکار کرده و با آرواره هایش در حال خفه کردن غزال است. 

  

 

 

  

تصویر آرواره های گشوده یک مار آنا کوندا که در مرداب ها و رودخانه ها زندگی می کند. مار آناکوندا فاقد زهر است . این مار به دور طعمه اش که می تواند از یک بز بزرگتر باشد می پیچد و پس از خرد کردن استخوانهای طعمه، آن را می بلعد. 
  
 
   
دو توله شیر در حال بازی کردن با یکدیگر. این بازی ها نقش بزرگی را در آینده توله شیرها دارند. آنها از این طریق می توانند راه و رسم شکار را بیاموزند. 
 
  
  
یک کفتار برای حفاظت از یکی از توله هایش از خطرات بیشه زارها اورا به آرامی در میان آرواره هایش گرفته و به لانه جدیدی می برد. 
 
  
  
تصویر یک شاه کبری که با احساس خطر بدنش را از روی زمین بلند کرده است. نیش این مار ظرف مدت کوتاهی اثر کرده و باعث مرگ شکار می شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد