به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

به پرمحتواترین وبلاگ کاربران اینترنت خوش آمدید

عکس - کامپیوتر - ترفند - فتوشاپ - فیلم و کارتون - اینترنت - بیوگرافی - آموزش - یاهو و گوگل - جوک - sms

همه چیز در مورد سریال جومونگ

 

 

مطمئنا” یکی از بهترین سریال های کره ای که در ژانر حماسی رزمی ساخته شده سریال دیدنی جومانگ با بازی سونگ ایل گوک ( یوم جانگ ) هست که پرطرفدار ترین سریال در کره جنوبی توی مدت زمان پخشش ( 81 قسمت ) بود . 

 

 

 

در این سریال دیدنی ما با پرنس جومانگ ( با بازی سونگ ایل گوک ) آشنا می شیم که با اینکه اختلافاتی با برادرانش داره در مسند قدرت قرار داره و چیزی نمونده تا پادشاه کشور بشه که در همین حال متوجه رازی میشه که زندگی خودش و یک ملت رو بکلی عوض می کنه . پرنس جومانگ می فهمه که پسر شاه نیست و پدر اصلیش جنرال هی مو سو هست و پرنس تصمیم می گیره که همه چیزش رو کنار بذاره تا راه پدرش رو ادامه بده . اون در این راه سختی های زیادی رو تحمل می کنه و بسیاری از عزیزانش رو از دست می ده ولی نهایتا به آرزوی پدرش می رسه و کشوری جدید به نام گوگوریو تاسیس می کنه و با قدرت رزمی فوق العاده بالا و افسانه ایی که داشته مرز های این کشور رو تا جایی که می تونه افزایش می ده و همواره با برادر بزرگش تی سو در درگیری و مبارزه است . 

 

 

 

 

همچنین در کنار تمام این درگیری ها داستانی عاشقانه نیز نهفته است که کمی کمرنگ تر ولی موازی با داستان حرکت می کنه و با بازی سرنوشت درگیری زیادی بین شخصیت های اصلی سریال پیدا میشه . 

 

 

 

تهیه کننده : شبکه MBC
تعداد قسمت : 81
مدت هر قسمت : 60 دقیقه
سال انتشار : 2006 تا 2007 


در این سریال 2 تا از بازیگران محبوب ما یعنی سانگ ایل گوک ( یوم جانگ در امپراطور دریا ) و کیون میری ( بانو چویی در جواهری در قصر ) بازی می کنند . کیون میری نقشش در این سریال کم و بیش مثل نقش بانو چویی می مونه با این تفاوت که ایندفعه خود ملکه هست و البته به اون بدی هم نیست ولی در کل در جبهه منفی سریال قرار داره . 

 

 

 

 جومانگ وقتی متوجه میشه که برادران ناتنیش قصد کشتن و از صحنه خارج کردن اون رو دارند تلاش می کنه که انتظارات و پدر و مادرش ( شاه و ملکه دوم ) رو برآورده کنه و شروع به ساختن خودش می کنه تا جایی که مهارت هاش در هنرهای رزمی و استراتژی های ذهنیش در بالاترین حد ممکن قرار می گیره ولی پرنس جومانگ هنوز تشنه یادگیری هست .  

اما درست در این زمان پرنس متوجه رازی خانوادگی میشه که خیلی چیزهارو عوض می کنه و جومانگ رو در راهی قرار می ده که بازگشتی نداره .

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد